اتوماسیون حضور و غیاب اکسیر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ورود خروج و آدرس vorodokhorj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 72
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 71
:: باردید دیروز : 14
:: بازدید هفته : 179
:: بازدید ماه : 174
:: بازدید سال : 1180
:: بازدید کلی : 2726

RSS

Powered By
loxblog.Com

زمان ورود خروج

اتوماسیون حضور و غیاب اکسیر
سه شنبه 29 بهمن 1398 ساعت 17:39 | بازدید : 685 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

اگر قصد خرید دستگاه حضور و غیاب را دارید ، لطفا در ابتدا تحقیق کنید و بعد اقدام به استعلام قیمت و در نهایت خرید دستگاه حضور و غیاب کنید . هدف اولیه ما ارائه سامانههای کنترل تردد، حضور و غیاب و در بعد گستردهتر، ارائه راهحلهای جامع کنترل تردد در سیستمهای امنیتی با استفاده از فنآوری بهروز برای مشتریان است. دیاکالا بزرگترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات حفاظتی و الکترونیکی در ایران و دارای برد نمایندگی از برترین سازندگان بوده و مفتخر به همکاری با نمایندگان فعال , فروشندگان وبرنامه نویسان در صنف دستگاه حضور وغیاب قم است . سیستم های ارائه شده که توسط این شرکت عرضه می شود دارای نسخه های تخصصی برای فروشگاه ها، شرکت ها و تولیدی ها با پوشش بیش از ۳۰۰گروه شغلی می باشد. در زمان تشخیص با استفاده از نمونههای ذخیره شده و مکان یابی نمونهها، عنبیه افراد قابل تشخیص است. با توجه به ويژگيهاي مشخص دستگاههاي حضور و غياب، ابعاد و هزينه آنها، كاربرد اين دستگاهها بيشتر منحصر به كنترل ورود و خروج و تردد پرسنل و افراد مي باشد. ارتباط TCP/IP این مدل با کامپیوتر، علاوه بر استاندارد بودن، این اطمینان را به شما می دهد که مبادله اطلاعات بین کامپیوتر و دستگاه حضور و غیاب، به سادگی و طی چند ثانیه انجام خواهد شد. بر روی خرید دستگاه حضور و غیاب یک عدد CD حاوی نرم افزار حضور و غیاب حقوق دستمزد پایه فراتکنو به صورت رایگان وجود دارد.

  • بهبود تجربه کاربری در عین بالا بردن امنیت اطلاعات
  • نگهداری آرشیو کاملی از ورود و خروج پرسنل
  • صنایع شهید باکری
  • دارای پورت ارتباطی (TCP/IP, Wiegand In/Out (26/34 bit

این داده ها از طریق نرم افزار می توانند به صورت یکپارچه به سیستم های حقوق و دستمزد مرتبط شده و به صورت اتوماتیک به آنها منتقل شوند. و مورد مصرف واحدهایی که افراد آنها اثرانگشت مخدوش دارند یا تمایل دارند از نسل نوین تکنولوژی استفاده کنند. 1- دستگاه های اثر انگشت و کارتخوان که جز دستگاه هایی با بازار مصرف گسترده در میان سازمانها و شرکتهای کوچک و بزرگ است. مدیران این مجموعه با هدف تکریم حقوق مشتری و ایجاد رضایت مصرف کننده به عنوان اولین رسالت و سرلوحه کاری خود نسبت به بازنگری و انعطاف بیشتر نسبت به ارائه کالای مورد نیاز مشتری ، منشور شرکت را مهیا نمودند. با توجه به توضیحات مذکور می توان سطح بندی زیر را برای دستگاهی حضور و غیاب در بازار مصرفی ایران به صورت زیر تقسیم بندی نمود. در مجموعه راما تیم ، خرید از ما مهم نیست، انتخاب درست و با توجه به نیاز مشتری ایده ال ماست. سیستم های حفاظتی مومنی با هدف گسترش استفاده از خدمات مبتني بر تشخيص بيولوژيكي، اقدام به ارائه سيستمهاي مبتني بر سنسورهاي اثر انگشت نموده است.

فروش دستگاه اثر انگشت

دامنه این سیستم ها از دوربین های کوچکی که می توانند پاسخ های مختلف احساسی شما را شناسایی کنند تا تشخیص هویت افراد مختلف بر اساس چهره شان می باشد. اینک که میدانیم چگونه یک ویدئو را دریافت کنیم نوبت آن رسیده است که به بررسی چگونگی شناسایی اشیا به صورت آنی شامل چهرهها بپردازیم. بنابراین می توانید از طریق اینترنت و بدون نیاز به حضور در کنار دستگاه، اطلاعات موجود در دستگاه را مورد بررسی قرار دهید. الگوریتمی که در این پست مورد بررسی واقع می گردد برای هدف برنامه PCA خواهد بود. خوبی آن نسبت به استفاده از کارت هوشمند این بود که دیگر امکان گم شدن کارت فیزیکی وجود نداشت. این تکنیک باعث میشود تا با کوچک یا بزرگ شدن مردمک تصویر مستطیل شکل تقریباً ثابت بماند تا در انجام فرایندهای بعدی مشکلی نباشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش تجهیزات یا نصب و راه اندازی دستگاه حضور و غیاب و نرم افزار های مربوطه در قم با ما تماس بگیرید. اگر شما می خواهید برای دریافت اطلاعات جزئی تر و قیمت، crunchy به شما توصیه می در تماس با ما از طریق چت آنلاین دریافت کنید.

ساعت زن انگشتی

پس یک راه صرفه جویی در زمان این است که اول به یک شناخت عالی از توانایی های خود برسید و کار هایی که کمی از حیطه ی توانایی شما خارج است را به دیکران واگذار کنید. حتی امروزه نیز شهر مقدار زیادی از شکوه گذشته خود را حفظ کردهاست. امروزه دستگاه های حضور غیاب به طور گسترده ای توسط شرکت های تجاری در زمینه های مختلف و در هر اندازه استفاده می شوند که ردیابی زمان کاری هر کارمند را به طور خودکار ممکن می سازند. امروزه هر دستگاه حضور و غیاب مطابق با ظرفیت تعداد مشخصی از پرسنل طراحی و ساخته می شود و تعداد پرسنل در هزینه تمام شده و هزینه فروش هر دستگاه تأثیر بسزایی دارد. پرسنل این شرکت با سابقه ای طولانی در زمینه سیستم های اتوماسیون اداری ، آماده پاسخگویی و مشاوره رایگان به هموطنان عزیزمان می باشند. شرکت راد مهام فاوا با بکارگیری كارشناسانی مجرب و مسلط به سیستم های اتوماسیون اداری از جمله حضورو غیاب ، اتوماسیون پارکینگ، اتوماسیون باشگاهی ، اتوماسیون منازل مسکونی و… آماده ارائه خدمات به مشتریان محترم می باشد. یک دسته نور ماوراء قرمز یا نور سبز با طول موج کوتاه به شبکیه چشم تابیده میشود و بازتاب آن توسط یک دوربین CCD اندازهگیری میشود. برای رسیدن به این هدف، بسیاری از قسمت های کاری با سامانه مدیریت حضور و غیاب از برگه زمانبندی و مرور آن و فرآیند تصدیق این برگه ها استفاده می کنند. دستگاه حضور غیاب پالیز V600 از دستگاه های حضور و غیاب با شناسایی از طریق اثر انگشت و کارت ، رمز و چهره بوده که مناسب برای استفاده در سازمان ها، مراکز اداری و شرکت ها می باشد.




|
امتیاز مطلب : 46
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: